Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΣΑ !!!

H ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Λουκία, μπράβο σου που αρίστευσες στις πανελλήνιες εξετάσεις! Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας σου; Το πολύ διάβασμα φαντάζομαι; 
ΜΑΘΗΤΡΙΑ: Όχι καθόλου! Το αντίθετο θα έλεγα! Εγώ διάβασα το συνιθισμένο χωρις υπερβολές. Οι υπερβολές οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα! Το μυστικό είναι η καλή διαχείριση του χρόνου (Μέρα να είναι τώρα ή νύχτα; Πάλι τα μπέρδεψα!), η μεθοδική προετοιμασία (Μωρέ μου φύγανε τα μάτια) και η έξοδος με τις φίλες μου κάθε Σαββατικύριακο (Που να βρίσκεται άραγε εκείνη η Ευτέρπη από τα νήπια;) !!!
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.: Τι θα συμβούλευες τα παιδιά που μας βλέπουν στην τηλεόραση και που θα δώσουν του χρόνου πανελλήνιες;
ΜΑΘΗΤΡΙΑ: Να αποβάλουν το άγχος (Γαμώτο δεν μου έχει μείνει νύχι) και να διαβάζουν λίγο, αλλά με σύστημα (Να θυμηθώ μετά να πάρω τις βιταμίνες μου) !!!
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μπράβο Λουκία, είσαι οργανωτική, μεθοδική, κοινωνική και φυσικά διάνοια ( Α να χαθείς βλαμμένο) !!!

j.b.d.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου